niedziela, 17 czerwca 2012

Kiss From A Rose

Cześć:) Od razu na wstępie wybaczcie długą nieobecność, ale moje lenistwo nie zna granic. Jeszce cały początek maja zawalony był sprawdzianami i innymi szkolnymi bzdetami.Teraz jest już trochę spokojniej, ale za to przyszły też inne sprawy. Przygotowania za zakończenie roku też trochę trwają, szczególnie, jeśli ma się taką kreatywną i pomysłową klasę (pozdrawiam :p). Do tego doszła modernizacja strony internetowej KRK (tak nawisem mówiąc, nie obrażę się, jeśli na nią zajrzycie)i czytanie książek, na co też potrzebne jest trochę czasu. Dlatego też rysowanie zeszło na dalszy plan, co nie znaczy, że o tym zapomniałam. Właściwie dzisiaj przypomniałam sobie, że w półce zalega jedna z kilku..nastu niedokończonych prac. I to jest właśnie ta, którą obiecuję od jakiegoś czasu. I kończąc ten rysunek oszpeciłam prawdopodobnie najpiękniejszą aktorkę w historii kina. Podobają mi się tylko włosy, reszta jest taka, jaka nie powinna być. Ale nie byłabym sobą, jeśli coś nie byłoby spaprane. A wam jak się widzi?

Za regałem zalega kilka niezamalowanych płócien... Aż się proszą, żeby coś na nich nabazgrać. Mam kilka planów, ale na razie brak motywacji...Może kiedyś najdzie mnie niespodziewana ochota. Jak na razie muszę niecierpliwie oczekiwać wyników egzaminu, cieszyć się ocenami końcowymi i modlić się o przyjęcie do liceum. Odezwę się, jak przeżyję to wszystko, czyli... za jakiś czas. Póki co, bywajcie, komentujcie i oczekujcie wakacji.

Pozdrowienia, Weronika

music:
http://www.youtube.com/watch?v=xIofjQHBdE4

3 komentarze:

  1. Jak ciężko zabrac się do rysowania ^^ A rysunek bardzo ładny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. rysunek świetny :) zresztą jak każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek jest boski, z naszej prawej strony oko odrobinę w prawo i byłaby idealna według mnie. Włosy są cudne. Reszta też bardzo ładna, chociaż nad ręką i uchem bym jeszcze posiedziała, chociaż teraz też jest ok, nadmiar szczegółów też nie jest zbyt dobry, a tak wszystko skupia się na tych elementach, które właśnie wyszły Ci najlepiej.
    Zazdroszczę Ci, że tak ładnie rysujesz ludzi, mi wychodzą jakieś pokraki. ;P

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler