sobota, 13 października 2012

Mad world


 Kocham jesień. Jest dla mnie najcudowniejszą porą roku w całym kalendarzu. Natura tworzy cudowne krajobrazy, a jesień jest w tej dziedzinie twórcą wybitnym. Niestety z drugiej strony w tym okresie nie mam zbyt wiele, czasu, gdyż szkolne obowiązki rosną w siłę. Jednak postanowiłam trochę oderwać się od szkolnej codzienności. Efekty poniżej. Czekam jeszcze na bardziej intensywne barwy na słynnej budzowsko-silniczowskiej drodze, która jesienią wygląda obłędnie. Mam nadzieję, że wreszcie uda mi się uchwycić tę gamę czerwieni i brązów.




Pozdrowienia, 
Weronika

music:



2 komentarze:

  1. Dawno nie widziałam tak cudownych zdjęć *.*

    By Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham, kocham, kocham --
    i od razu mi się przypominają nasze wycieczki po żołędzieXD
    ech... gimbaza:D


    ...a myślałam, że nie lubię pastelowego fioletu;)

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler