poniedziałek, 15 lipca 2013

Fall in love with London

Myślę, że tydzień w Anglii i Walii można zaliczyć do najbardziej zaskakujących, zabawnych i niezwykłych, jakie przeżyłam. Pomimo tego, że jeszcze nigdy nie byłam tak strasznie zmęczona, starałam się jak mogłam i udało mi się przeżyć nawet w sytuacjach krytycznych. Na pewno nie tak samo byłoby bez ukochanych towarzyszek! Bo to dzięki wam czas ten był tak baniowaty i świetnie wykorzystany :-) I obfitujący w tysiące zdjęć - byłam w szoku, kiedy zobaczyłam 3190 sztuk nowych kadrów! I postanowiłam podzielić je na części odpowiadające kolejnym dniom zwiedzania. I tak też będą pojawiać się notki. Dzisiaj pewna część Londynu, która zobaczyliśmy dnia pierwszego. Kiedy zobaczyłam cały krajobraz i wizytówki miasta prawie popłakałam się ze szczęścia. Zawsze chciałam tam pojechać i dzięki tej wycieczce spełniło się jedno z moich największych marzeń.


























































































w następnym poście zdjęcia Stonehenge i miasta Bath! ;)

1 komentarz:

  1. Zbieram szczękę z podłogi! Te zdjęcia są genialne! Podróż do Londynu jest także moim marzeniem. Nadal nie mogę wyjść z podziwu jak pięknie to wszystko objęłaś obiektywem. Super! :)

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler