sobota, 16 sierpnia 2014

Krótkie momenty skupienia

Pełna podziwu dla siebie nastawiłam dzisiaj budzik, żeby zerwał mnie (a może raczej zwlókł z łóżka) przed 5 rano. Chciałam wrócić do spacerów o wschodzie słońca. I było już tak blisko, gdyby nie to, że niebo było zasnute chmurami. No cóż, może następnym razem się uda. Poszłam spać z powrotem.W zamian za wymarzone zdjęcia z mgłą i promieniami słońca, pokażę Wam fotorelację z Krakowa, który odwiedziłam jakiś czas temu. Nie są super ekstra cudowne, ale kilka ujęć mi się naprawdę podoba. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zbiorę siły i spróbuję wstać na golden hour o poranku :) Pozdrawiam serdecznie, miłego oglądania :)
































3 komentarze:

  1. Ukochany Kraków i droga do "Marchewka z Groszkiem" <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zwykle wspaniałe, klimatyczne. I jakie cudowne miejsca! Jestem zwyczajnie oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze kilka zdjec najlepsze, reszta troche cykana seryjnie aczkolwiek fotka przy kawiarni tez bardzo klimatyczna;)

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler