wtorek, 1 maja 2012

Today is full of...

...photos

Niezwykłe jest to, jak na chwilę wrócił mi humor. Kilkadziesiąt kadrów i +100 do zadowolenia :P Ubrudziłam nogi, kolana miałam całe w trawie i błocie, a na plecach mnóstwo robali(z tym żartuję, raczej ich tam nie było, mam nadzieję). Nawet oderwanie się na chwilę od znakomitej książki jest warte kilku chwil zatrzymanych w aparacie.













Osobiście i skromnie stwierdzając-takie zdjęcia lubię najbardziej. Może nie są jakieś megahipersuper zajebiste, ale podobają mi się. Mam zamiar wziąć udział w konkursie Victora Gimnazjalisty (nie pomne, jaki ma tytuł itd), ale może coś wymyślę. Jest w każdym razie związany z tym, że trzeba zrobić trzy zdjęcia, lub trzy rysunki obrazujące przyjaźń, tęsknotę i jeszcze coś, nie pamiętam. Czas jest do końca maja, więc mam jeszcze czas. Chyba, że przegapię, co jest bardzo prawdopodobne. Bo zacznie się teraz to załatwianie szkół, papiery logowanie...brrr... Ale może jakoś da się radę. Pozdrowienia, majówkujcie! 




music:

http://www.youtube.com/watch?v=5FlQSQuv_mg  ♥


1 komentarz:

  1. Nie no - dziękuję, że muszę dowiadywać się o nowych wpisach przez fb XD
    A tak poza tym, to przepiękne zdjęcia -- jak zawsze;P Nie wiem, które podoba mi się najbardziej (a mogę wybrać wszystkie...?)

    Zmieniłaś wygląd:D:D ładnie:)chociaż chyba brakuje mi nagłówka:P
    Logowanie dopiero za 2 tygodnie! A zdjęcia SĄ "megahipersuper zajebiste":D

    xxx
    A.

    PS: Poproszę częściej notki!
    PS2: Konkurs chyba nie ma tytułu:P
    PS3: Czyżby moja piosenka...? -- no w sumie nie moja, ale... moja:D:D

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler