piątek, 21 grudnia 2012

We ♥ Częstochowa

Nie ma to jak zamrażający krew w żyłach spacer w przedświąteczny czwartek. Nie przypuszczałam, że może to być takie rozluźniające i przywracające pozytywną energię. Już dawno nie byłam taka zadowolona, a pozytywny nastrój potęgowały moje współlokatorki ♥ Dzisiaj właśnie fotorelacja z naszego wypadu - mam nadzieję, że będzie takich więcej. Postaram się o dużo świątecznych zdjęć, jeśli uda mi się coś wymodzić - na pewno wstawię. Tymczasem, enjoy.











Wesołych świąt ♥



3 komentarze:

  1. nie da się ukryć, że moja seksowna reklamówka jest najpiękniejsza :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No genialne te zdjęcia po prostu <33 Nie ma to jak Częstochowa przed świętami i to jeszcze wieczorem *.*
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler