niedziela, 20 lipca 2014

Kiedy mówisz do mnie słońce

Hej :) Ciężko mi zawsze przełamać się do sesji, ale wakacje to dobry czas żeby pokonać właśnie ową słabość. Miałam do tego okazję w czwartek przy spotkaniu z dziewczynami: Klaudią, Pauliną i Weroniką :) Mam nadzieję, że są zadowolone z efektów. Zebrałam najlepsze ujęcia w jedno, miłego oglądania ;) 




                               mod.: Klaudia Stefaniak               mod.: Paulina Zielińska              mod.: Weronika Krawczyk
               
~♥~












































6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zjdęcia:)

    http://alosojosdemilente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjecia :) wciągnął mnie Twoj blog! kolejny foto do kolekcji ;]

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie letnie - w klimatach lipca :) Najlepsze jest to na ktorym Twoja kolezanka biegnie przez lesna sciezke. Reszta jakby troche "wymuszona" (twarz, pozy - szczegolnie dziewczyna w jasnych wlosach - ten sam usmiech na wiekszosci zdjec) dlatego najbardziej lubie to o ktorym wspomnialam ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię drewno w czerni i bieli :) Urocze dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klaudia, ale ty gruba jesteś. Schudnij.

    OdpowiedzUsuń

@GT - Tyler